ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم
سرخط خبرها

ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو| قایدی هم هست

  • کد خبر: ۵۲۴۵۹
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
  • ۱
ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو| قایدی هم هست
مهدی قایدی که با مشکل مواجه شده بود به بازی با شهر خودرو خواهد رسید. قایدی با استقلال به مشهد می‌رود وبرخلاف خبر‌های روز‌های گذشته شانس بازی درترکیب اصلی را هم دارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال و شهرخودرو فردا در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد رخ دررخ هم قرار می گیرند. دیداری که اهمیت های بسیاری برای هر دو تیم دارد. به خصوص مهدی رحمتی و دستیاران استقلالی اش که دوست دارند مقابل محمود فکری به نتیجه عالی دست یابند و جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند. رحمتی اما درشرایطی مقابل استقلال قرار می گیرد که بعید است سرمربی آبی ها تغییری در ترکیب این تیم ایجاد کند. حضور رشید مظاهری در چارچوب دروازه قطعی است. دو مدافع میانی هم محمد حسین مرادمند وعارف غلامی خواهند بود. اگر غلامی به این بازی نرسد، محمد دانشگر به جایش بازی می کند. دفاع راست استقلال احمد موسوی است ودر دفاع چپ هم محمد نادری را خواهیم دید. در خط میانی استقلال نیز آرش ضاوند، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مهدی مهدی پور حضور خواهند داشت. مهدی قایدی هم که گفته می شد به این بازی نمی رسد در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت و کنار ارسلان مطهری ایفای نقش خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
باید دیاباته بازی میداد
این بازی برده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->